![]() |
![]() | Kody | ![]() |
.:WiLa:.
Admin
![]()
![]() |
![]() |
Kody
Kaching Dodatkowe pieniądze 1000. Motherlode Dodatkowe pieniądze 50000. Moveobjects on/off Możliwość budowy poza granicami działki i poruszanie zwykle niedostępnymi obiektami (np. śmietnikiem, skrzynką na listy, a także Simami). Aging on/off Włącza lub wyłącza tryb starzenia się Simów. StretchSkeleton (2.0-0.5) Twój Sim staje się wyższy lub niższy. Wartość "2.0" sprawia, że jest dwa razy wyższy, a "0.5", o połowę mniejszy. intProp maxNumOfVisitingSims [liczba gości] Możesz zaprosić więcej lub mniej gości na imprezę. Standardowa liczba na szybszych komputerach to 8. boolProp snapObjectsToGrid [true/false] Wartość "false" sprawa, że możesz stawiać przedmioty nie trzymając się siatki. boolprop constrainFloorElevation [true/false] Wartość "false" sprawia, że możesz kształtować teren, gdy znajduje się na nim podłoga, przedmioty, ściany itp. boolProp simShadows [true/false] Włącza lub wyłącza cień Sima. intProp censorGridSize 0 Wyłącza cenzurę. Ten kod nie działa w dodatku Nocne życie i nowszych. floatProp tvVolume [0.0-1.0] Telewizor działa ciszej lub głośniej. Standardowa wartość to "0.5". boolProp displayPaths [true/false] Widzisz ścieżkę, po której porusza się Sim. faceBlendLimits on/off Tworząc dziecko w CAS można wyłączyć twarzowe ograniczenia boolprop lotWater [true/false] Usuwa lub przywraca wodę z parceli. boolprop lotTerrainPaints [true/false] Usuwa lub przywraca pokrycia terenu z parceli. boolprop showFloorGrid [true/false] Możliwość ukrycia siatki w trybie kupowania i budowy. boolprop objectShadows [true/false] Włącza lub wyłącza cienie obiektów. boolProp guob [true/false] Włącza lub wyłącza cienie obiektów znajdujących się wewnątrz domu. boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] Otacza ścianą wybranego Sima, aby nie mógł odejść. boolprop locktiles [true/false] Możliwość położenia podłogi poza domem np. na asfaltowej drodze. boolprop reflectionWithExtraViewer [true/false] Włącza lub wyłącza odbicia w lustrach. boolprop renderInsideObjectOnlyOnSelectedSimLevel [true/false] Pokazuje przedmioty tylko na piętrze, na którym znajduje się wybrany Sim. boolprop renderSelectedSimLevel [true/false] Pokazuje podłogę, na której znajduje się wybrany Sim. Pozostałe są ukryte. deleteAllCharacters Usuwa wszystkie rodziny Simów z danej okolicy. TerrainType desert/temperate/dirt/concrete Zmienia rodzaj pokrycia terenu w okolicy. Wartości: "desert" - pustynia; "temperate" - zarośla; "dirt" - bagna; "concrete" - beton. boolprop displayNeighborhoodProps [true/false] Włącza lub wyłącza wszystkie kamienie i skały znajdujące się w okolicy. boolprop displayNeighborhoodRoads [true/false] Włącza lub wyłącza ulice w okolicy. boolprop displayNeighborhoodFlora [true/false] Włącza lub wyłącza roślinność w okolicy. boolprop displayNeighborhoodWater [true/false] Włącza lub wyłącza wodę w okolicy. boolprop displayLotImposters [true/false] Włącza lub wyłącza widok domów w okolicy. boolprop displayNeighborhoodRoadsWithModel [true/false] Włącza lub wyłącza widok mostów w okolicy. boolprop lotTerrainLighting [true/false] Parcele nie będą podświetlane po najechaniu na nie kursorem myszy. boolprop carsCompact [true/false] Samochody w okolicy są bardziej szczegółowe. boolprop ShowLotPackageFilename [true/false] Pokazuje nazwę pliku domu, nad którym znajduje się kursor. boolprop nhoodWaterReflection [true/false] Włącza lub wyłącza odbicia obiektów od wody w okolicy. boolProp carsOnRight [true/false] Wartość "false" sprawia, że samochody mogą jeździć po lewej stronie ulicy. boolprop lotTerrainCanvas [true/false] Trawa staje się niebieska. gameVersion Pokazuje wersję gry. |
|||||||||||||
Post został pochwalony 2 razy
|
![]() |

![]() | ![]() |
.:WiLa:.
Admin
![]()
![]() |
![]() |
The Sims 2 Na Studiach
boolProp allow45DegreeAngleOfRotation [true/false] Możliwość stawiania przedmiotów pod kątek 45 stopni. Pomagają przy tym klawisze "<" i ">". setHighestAllowedLevel [numer pięter] Możliwość budowy większej liczby pięter niż 5. Jeżeli będzie ich 15 gra wyłączy się z powodu błędu. boolProp dormSpecificToolsDisabled [true/false] Odblokowuje tryb budowy w akademiku. changeLotZoning [residential | community | greek | dorm | secretsociety] Zmienia rodzaj parceli, na której się znajdujemy. Wartości: "residental" - teren mieszkalny; "community" - społeczność; "greek" - grecki(?); "dorm" - lokale do wynajęcia; "secretsociety" - tajne stowarzyszenie. The Sims 2 Nocne Życie familyfunds [Familyname] # Możliwość dodania lub odebrania pieniędzy dowolnej rodzinie. Przykład poprawnie wpisanego kodu: "familyfunds Ćwir + 10000" lub "familyfounds Ćwir - 10000". roofslopeangle [15-75] Zmienia kąt nachylenia wszystkich dachów znajdujących na parceli. showHeadlines [on/off] Możliwość ukrycia myśli Sima znajdujących się w chmurkach nad nim. unlockCareerRewards Odblokowuje wszystkie nagrody za osiągnięcia zawodowe. MaxMotives Wszystkie potrzeby Sima zostają zaspokojone. motiveDecay [on/off] Włącza lub wyłącza wskaźniki opadania potrzeb. aspirationPoints [liczba punktów aspiracji] Możliwość dodania dowolnej liczby punktów aspiracji. lockAspiration [on/off] Włącza lub wyłącza wskaźnik opadania poziomu aspiracji. aspirationLevel [0-5] Zmienia poziom aspiracji. Wartość "0" - najniższy, wartość "5" - najwyższy (platynowy). The Sims 2 Własny Biznes AddneighbortoFamilycheat [on/off] Jeśli jesteś w otoczeniu, wciśnij SHIFT i kliknij lewym przyciskiem myszy na wybraną parcelę, aby przydzielić ją dowolnej rodzinie. Forcetwins Aktywny Sim będzie w ciąży i urodzi bliźniaki. Plumbbob toggle [on/off] Górna część ciała Sima staje się niewidoczna The Sims 2 Zwierzaki DeleteAllObjects [Doors/Windows/Stairs] Usuwa wszystkie obiekty: Drzwi, Okna, Schody DeleteAllWalls Usuwa wszystkie ściany na parceli DeleteAllHalfWalls Usuwa wszystkie "półścianki" DeleteAllFences Usuwa wszystkie płoty/ogrodzenia DeleteAllAwnings Usuwa markizy IndividualRoofSlopeAngle [15/75] "Narzędzie" które pozwala ustalić pochyłość dachu boolprop DisablePuppyKittenAging [true/false] Włącza/Wyłącza starzenie się psów i kotów. boolprop ControlPets [on/off] Włącza/Wyłącza kontrolę nad zwierzęciem boolprop ShowCatalogePFlags[true/false] Uruchamia pokazywanie etykiet przy przedmiotach z którego dodatku pochodzi. Zródło: [link widoczny dla zalogowanych] |
|||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy
|
![]() |
![]() | ![]() |
tynka
Nowy Gracz
![]()
![]() |
![]() |
Wow!
![]() |
|||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy
|
![]() |
![]() | ![]() |
.:WiLa:.
Admin
![]()
![]() |
![]() |
Jest to kod wielofunkcyjny, dokładny opis jest bardzo rozwlekły
![]() ![]() |
|||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy
|
![]() |
![]() | ![]() |
Sakura
Simsmaniak
![]()
![]() |
![]() |
Plis daj ja je dostałam wczoraj
|
|||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy
|
![]() |
![]() | ![]() |
.:WiLa:.
Admin
![]()
![]() |
![]() |
Niestety jedyne źródło, gdzie był poradnik do tego kodu jest nieczynne :< Jeśli przez dłuższy czas będzie tak samo to sama zrobię ten poradnik, więc cierpliwości (:
|
|||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy
|
![]() |
![]() | ![]() |
Sakura
Simsmaniak
![]()
![]() |
![]() |
A jest kod na niestarzenie się?????????
|
|||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy
|
![]() |
![]() | ![]() |
.:WiLa:.
Admin
![]()
![]() |
![]() |
Aging off
![]() ![]() |
|||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy
|
![]() |
![]() | ![]() |
Sakura
Simsmaniak
![]()
![]() |
![]() |
Dzięki
|
|||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy
|
![]() |
![]() | ![]() |
Kokoju
Prawie-Simowy-Gracz
![]()
![]() |
![]() |
Dam pare możliwości kodu boolprop TestingCheatsEnabled true
-Naciskając shift + n w trybie robienia simów mamy wszystkie możliwe ubrania w Simsach i dodatkach, jeśli je mamy. Np. Mamy strój pokojówki, lokaja itp., co ciekawe, odpowiednio dobierając elementy można stworzyć jakąś postać, np. biorąc dla sima brodę wielkiej stopy, jego ubranie w w makijażach twarz, to mamy... no właśnie, wielką stopę. W dodatku możemy wziąść skórę ufo (dodaje też kolor oczy, całe czarne, jak mają ufo), manekina (cała szara skóra) i jeśli mamy na studiach skórę zombie, ale to tylko skóra, nie porusza się jak on. -Jak naciskamy na sima z shiftem, mamy wiele możliwości: -klikając na opcję ''spawn'' i dając na opcję ''Rodney death creator'' możemy wybrać śmierć dla sima. Widowiskowe jest ''die by satelite''. Wtedy na sima spada... satelita za 3999 simoleonów! -Inna opcja ''spawn'' a następnie ''tombstone, land D'' - czy jakoś tak. Naciskając np. na rename sim możemy simowi zmienić imię -Kolejne: ''spawn'' - ''card dialogs'' cośtam cośtsm. Tam możemy zobaczyć wszystkie sytuacje w pracy, co ciekawe, każda praca ma złą opcję idobrą. Więc jak wybieramy cały czas jedną opcję, nie będziemy dobrze odpowiadali -Jeśli mamy Nocne Życie i klikamy na ''Make a vampire'' (nie w opcji ''spawn'') to sim zamienia się w wampira -Klikając na gazetę możemy wziąść dowolną pracę (o ile nam dodatki na to pozwalają) i dowolne stanowisko, zaś jeśli np. jesteśmy w pracy na stanowisku 5, a klikamy z shiftem na gazetę i stanowisko 6, to po przyjedździe zalicza to nam jako awans -Często klikając na meblach możemy je zabrudzić lub rozwalić (zazwyczaj wybierając opcję np. na wannie broke) -Jak wybierzemy drugą opcję na teleskopie porywają nas obcy -Klikając na simie i wybierając opcję ''set to birstday'' sim się starzeje, że wystarczy dać opcję ''dorośnij'' -Uwaga! Jeśli po wpisaniu kodu jedziemy do centrum lub jesteśmy w widoku okolicy, sim może oddziałowywać na wskaźniki, i klikając np. na głód wybieramy poziom głodu, klikając na umiejętność opcję umiejętności itp. Żeby to wyłączyć trzeba wyłączyć simsy Opisałem chyba najlepsze możliwości użycia tego kodu |
|||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy
|
![]() |
![]() | ![]() |
Oazis
Nowy Gracz
![]()
![]() |
![]() |
U niektórych kod wyjścia z siatki to problem ! Ale już nie !
use_the_gridthroughcode |
|||||||||||||
Post został pochwalony 0 razy
|
![]() |
![]() | Kody | ![]() |
|
||
![]() |
![]() |
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.
Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group
phpBB Style created by phpBBStyles.com and distributed by Styles Database.